transparentno delovanje

01.stik

Ob prvem stiku predstavimo naš način dela in pristop, s katerim lahko naročniku pomagamo pri preobrazbi poslovanja. Zaupanje si vzbudimo z dolgim seznamom uspešnih projektov pri naročnikih z najrazličnejših področij.

02.sestanek

Prvi sestanek je namenjen spoznavanju. Naročnik spozna, kdo smo in kaj delamo. Mi spoznamo naročnika in področja, ki ga najbolj težijo. Ključni problemi naročnika predstavljajo osnovo za oblikovanje predstavitve.

03.predstavitev 

Predstavitev je naš odgovor na ključne probleme naročnika. Predstavimo  rešitve, ki jih lahko skupaj z naročnikom udejanimo. Ponudimo spoznanja in izkušnje iz 30-letnega spreminjanja stvari na bolje. V 150 projektih se najde tudi določen delež rešitev, ki je lahko z manjšimi spremembami uporaben tudi pri naročniku. Na osnovi predstavitve in odziva naročnika skupaj določimo področje začetka sodelovanja.

04.predstavitev ponudbe

Prejšnje aktivnosti nam omogočijo opredelitev obsega, način sodelovanja in naše razumevanje naročnikove situacije. Skupaj z naročnikom oblikujemo ambiciozne cilje projekta. Preobrazba  je natančno določena po posameznih fazah. V vsaki fazi so nanizane aktivnosti in pričakovani rezultati, ki so tudi časovno opredeljeni.  Vsaka faza predvideva določene aktivnosti na strani naročnika in določene aktivnosti na naši strani.

05.pogodba in poslovna skrivnost

Ob podpisu pogodbe se vsi skupaj zavežemo k varovanju poslovne skrivnosti. Tako so podatki naročnika pri nas na varnem, naše metodološko znanje in orodja pa varno pred našo konkurenco pri naročniku. 

06.zagon projekta

Ob zagonu projekta se sestanejo vsi udeleženci v živo, ne hibridno in ne virtualno. Zagon projekta ima en sam cilj - poenotiti pogled na projekt in ga pričeti s čim večjim zagonom ključnih nosilcev aktivnosti.

07.tedensko delo na projektu

Verjamemo, da je tedenska dinamika tista, ki daje projektu dovolj hitrosti, obenem pa omogoča sodelavcem naročnika opravljati še svoje redno delo. Poteka kot kombinacija virtualnega, hibridnega in fizičnega sodelovanja odvisno od tematike in ciljev posameznega sklopa.

08.poročanje in mejniki projekta

Komunikacija med ključnimi nosilci aktivnosti na projektu je izredno pomembna, saj se tako pravočasno odzovemo na neželjen potek projekta, ga vrnemo v željeno smer in zagotovimo, da dosežemo zastavljene cilje. Do smelo postavljenih ciljev se pride zgolj z natančnim in discipliniranim nadzorom aktivnosti in postopno opravljenimi etapami. Od mejnika do mejnika vse do končnega cilja, brez nepotrebnih bližnjic.

09.zaključek projekta in rezultati

Ob zaključku projekta se z naročnikom vedno odkrito pogovorimo o sodelovanju, njegovemu videnju našega dela, o naših pogledih na sodelovanje s sodelavci naročnika. Pregledamo opravljeno delo, ugotovimo cilje, ki smo jih izpolnili in skupaj ugotovimo, kateri rezultati niso taki, kot smo si jih želeli.

10.nadaljevanje

Prvotno sodelovanje se z redkimi naročniki ne nadaljuje v nadaljevalne projekte. S številnimi našimi naročniki pa sodelujemo že 15 ali celo 20 let. Dolgoročno sodelovanje predstavlja za nas najvišjo potrditev, da delamo dobro.